معرفی 5 نرم افزار ادیت عکس با موبایل

فهیمه شریفی
فهیمه شریفی
| خواندن 6 دقیقه 04 اردیبهشت 1402
معرفی 5 نرم افزار ادیت عکس با موبایل

این روزها همه ما شاهد پیشرفت روزبه‌روز تکنولوژی هستیم و از وسایلی مانند موبایل و کامپیوتر برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنیم. امروزه، یکی از مهم‌ترین ابزارها برای ما، موبایل است که می‌توانیم با کمک آن، تعداد زیادی از کارها را انجام دهیم. با کمک موبایل، شما می‌توانید به‌راحتی یک کسب‌وکار خانگی را راه‌اندازی کنید، از محصولات خودتان عکس بگیرید، عکس‌ها را ادیت کنید و آنها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و مشتری جذب کنید.

یکی از موضوعات مهمی که متأسفانه بسیاری از کسب‌وکارها به آن توجه نمی‌کنند، کیفیت عکس محصولات است. شما باید از محصولات خودتان عکس‌های بسیار باکیفیتی را تهیه کنید تا بتوانید نظر مشتریان را جلب کنید و در نهایت نتیجه بهتری را از بازاریابی خودتان دریافت کنید. اصول عکاسی حرفه‌ای از محصولات را در مجله تاندوری بخوانید و تصاویر زنده و زیبایی از محصولات خود بگیرید.

یکی از موضوعات مهم در تهیه عکس‌های زیبا و جذاب این است که حتماً آنها را باکیفیت بالایی تهیه کنید؛ اما موضوع دیگری که کمک می‌کند عکس‌های بهتری داشته باشید، این است که آنها را به‌خوبی ادیت کنید تا جذاب‌تر شوند.

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی 5 نرم افزار برای ادیت عکس با موبایل بپردازیم و بگوییم که چه نرم افزارهایی هستند که می‌توانید با استفاده از آنها، با موبایل خودتان عکس‌های محصولات را ادیت کرده و عکس‌های زیباتر و باکیفیت‌تری را تهیه کنید.

اگر به دنبال این هستید که عکس‌های محصولات خودتان را کمی بهتر کنید و در نهایت بتوانید نظر مشتریان بیشتری را به محصولات خودتان جلب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً در این مقاله با ما همراه باشید تا با نرم افزارهای عالی برای ادیت عکس با موبایل آشنا شوید و قابلیت‌های هرکدام از آنها را بیشتر بشناسید.

 

ادیت عکس با موبایل

 

معرفی 5 نرم افزار برای ادیت عکس با موبایل

در ادامه این مقاله به شما 5 نرم افزار موبایلی را معرفی می‌کنیم که بتوانید با استفاده از آنها، کار ادیت عکس‌های خودتان را انجام دهید. نکته مهمی که وجود دارد این است که برخی از اصول مهم در عکاسی مانند نورپردازی مناسب و عکاسی از زوایای مناسب را یاد بگیرید تا بتوانید عکس‌های بهتری را از محصولات خودتان تهیه کنید و سپس همان عکس‌ها را ادیت کنید تا جذابیت و کیفیت عکس‎ها بیشتر شود. گرفتن عکس‌های جذاب، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که به موفقیت کسب و کار خانگی شما کمک می‌کند؛ زیرا وجود تصاویر زیبا و باکیفیت، روی جذب مشتری و میزان فروش محصولات تاثیر مستقیمی می‌گذارد.

برای ادیت عکس با موبایل، می‌توانید از اپلیکیشن‌های زیر استفاده کنید:

1- اپلیکیشن پیکس آرت:

اپلیکیشن پیکس آرت (picsart) اپلیکیشن بسیار قدرتمندی در موبایل است که می‌توانید با استفاده از آن، ادیت‌های بسیار حرفه‌ای و جذابی را انجام دهید و عکس‌های خودتان را حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر کنید.

پیکس آرت قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و همین موضوع باعث شده است که به آن فتوشاپ موبایل بگویند. در این نرم افزار قابلیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که از جمله این امکانات می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت حذف بک‌ گراند عکس
  • امکان ادغام چند عکس با هم
  • قابلیت حذف سوژه‌های خاص از عکس
  • امکان طراحی پست و استوری برای شبکه‌های اجتماعی
  • قابلیت استفاده از افکت‌ها و فیلترهای متنوع
  • قابلیت نوشتن متن روی عکس
  • قابلیت قرار دادن استیکر و… روی عکس
  • و…

همان‌طور که متوجه شدید، این اپلیکیشن امکانات بسیار زیادی دارد که می‌توانید با استفاده از این امکانات، عکس‌های بسیار حرفه‌ای را طراحی کنید. به همین خاطر توصیه ما این است که قبل از استفاده از پیکس آرت، کمی در مورد آن آموزش ببینید؛ چون در غیر این صورت ممکن است دچار سردرگمی شوید و ندانید که هرکدام از امکانات این نرم افزار برای چه چیزی کاربرد دارند.

 

اپلیکیشن پیکس آرت برای ادیت تصویر با موبایل

 

2- اپلیکیشن متن نگار:

متن نگار یک اپلیکیشن ایرانی است که توانسته در دسته قدرتمندترین نرم افزارهای ادیت عکس با موبایل قرار بگیرد. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید روی عکس‌های خودتان ادیت‌هایی را که می‌خواهید انجام دهید و آن را تبدیل به یک پست یا استوری برای شبکه‌های اجتماعی کنید.

نکته‌ای که باید بدانید این است که متن نگار، بیشتر برای طراحی عکس کاربرد دارد و امکانات آن در ادیت مانند پیکس آرت نیست، اما فارسی بودن این نرم افزار و سادگی آن باعث شده است که بتوانید به‌راحتی با استفاده از آن کارهای خودتان را انجام دهید.

از امکانات متن نگار می‌توان به قابلیت استفاده از فیلترهای مختلف، قرار دادن متن روی عکس با فونت‌های فارسی و متنوع، برش عکس و… اشاره کرد.

 

3- اپلیکیشن اینشات:

اینشات (InShot) نیز یکی دیگر از نرم افزارهای بسیار کاربردی و حرفه‌ای است که می‌توانید با استفاده از آن، هم ویدئوهای خودتان را ادیت کنید و هم کار ادیت عکس‌ها و تصاویر را انجام دهید.

نرم افزار اینشات، امکانات بسیار جذابی دارد. محیط کاربری آن ساده است که این موضوع کمک می‌کند بتوانید به‌راحتی عکس‌های خودتان را ادیت کرده و آنها را حرفه‌ای‌تر کنید.

از جمله امکانات نرم افزار اینشات برای ادیت عکس‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قرار دادن چند عکس در یک قاب
  • استفاده از افکت‌های مختلف و فیلترهای جذاب
  • قرار دادن متن روی تصویر
  • برش تصویر و تنظیم سایز عکس
  • قابلیت اضافه کردن استیکرهای جذاب و متنوع روی تصویر
  • امکان قرار دادن عکس‌ها کنار هم و ساخت کلیپ‌های ویدئویی
  • و…

تمامی این امکانات به شما کمک می‌کنند که بتوانید در نهایت عکس‌های جذاب و حرفه‌ای را طراحی کنید و ادیت‌های موردنیاز خودتان را روی عکس‌ها پیاده‌سازی کنید.

 

ادیت عکس با موبایل

 

4- اپلیکیشن اسنپ سید:

اسنپ سید یا snapseed یک اپلیکیشن کاملاً رایگان است که توسط شرکت گوگل ارائه شده است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید به امکانات بسیار زیادی دسترسی داشته باشید و ادیت‌های موردنیاز خودتان را روی عکس‌ها انجام دهید.

جالب است بدانید که امکانات اسنپ سید، تقریباً مشابه اپلیکیشن پیکس آرت است و تمامی امکانات پیکس آرت را به ‌صورت رایگان دارد و نیازی به پرداخت هزینه برای دریافت این اپلیکیشن ندارید.

از جمله امکانات اسنپ سید می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت حذف بک‌گراند عکس
  • قابلیت ادغام چند عکس با هم
  • قابلیت حذف سوژه‌های خاص از عکس
  • قابلیت استفاده از افکت‌ها و فیلترهای متنوع
  • قابلیت نوشتن متن روی عکس
  • قابلیت قرار دادن استیکر و… روی عکس
  • قابلیت تنظیم نور عکس‌ها
  • و…

تمامی این امکانات باعث شده‌اند که اسنپ سید نیز یکی از اپلیکیشن‌های برتر و کاربردی در زمینه ادیت عکس با موبایل باشد.

 

5- اپلیکیشن پیکسل لب:

آخرین مورد از معرفی 5 اپلیکیشن ادیت عکس با موبایل که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، اپلیکیشن پیکسل لب (pixellab) است. این اپلیکیشن یکی از برترین و حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه طراحی با موبایل است که می‌توانید با استفاده از آن، کارهای بسیار متنوعی را روی عکس‌های خودتان انجام دهید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که این اپلیکیشن در طراحی بسیار حرفه‌ای است و امکانات زیادی دارد و به همین خاطر باید کار با آن را بلد باشید تا بتوانید پست و استوری و عکس‌های باکیفیت را با این نرم افزار طراحی کنید.

توجه داشته باشید که این نرم افزار هم مانند متن نگار بیشتر برای طراحی استفاده می‌شود و امکانات آن برای ادیت نسبت به پیکس آرت و… کمتر است؛ اما با طراحی مناسب می‌توانید به بهترین روش محصولات خودتان را معرفی کرده و مشتریان بیشتری جذب کنید.

 

ادیت عکس با موبایل

دوست دارید روش کار با نرم افزارهای ادیت عکس با موبایل را یاد بگیرید؟

اگر به ادیت عکس با موبایل علاقه‌مند هستید و می‌خواهید کار با برترین اپلیکیشن‌های تولید محتوا با موبایل را یاد بگیرید، از شما دعوت می‌کنیم که در دوره آموزشی عکاسی تبلیغاتی و ادیت با موبایل شرکت کنید. با شرکت در این دوره آموزشی، شما می‌توانید مهارت خود را در زمینه تولید محتوای افزایش دهید و انواع تصاویر و ویدئوهای حرفه‌ای را برای کسب‌و‌کار خود تولید کنید. با تولید تصاویر و ویدئوهای جذاب، به رونق کسب‌وکارتان کمک می‌کنید و در بازاریابی و جذب مشتری موفق‌تر خواهید بود.

در دوره آموزشی عکاسی تبلیغاتی و ادیت با موبایل، شما کار با نرم افزارهای ادیت عکس و فیلم را به‌صورت کامل آموزش می‌بینید و می‌توانید با استفاده از این نرم افزارها، به‌راحتی کارهای موردنیاز خودتان را با موبایل انجام داده و راحت‌تر تولید محتوا کنید.

 

ادیت عکس با موبایل

 

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله در مورد معرفی 5 نرم افزار ادیت عکس با موبایل صحبت کردیم و گفتیم که با چه نرم افزارهایی می‌توانید ادیت‌های موردنیاز خودتان را روی عکس‌هایی که دارید انجام دهید تا آنها را حرفه‌ای‌تر کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با 5 نرم افزار ادیت عکس با موبایل آشنا شوید و بتوانید در صورت نیاز، از این نرم افزارها استفاده کرده و عکس‌های محصولات خود را بهتر طراحی کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم مقاله راه‌های کسب درآمد خانم‌ها در منزل را در مجله تاندوری مطالعه کنید.

برای شما