انواع فینگرفود برای مهمانی عصرانه

فهیمه شریفی
فهیمه شریفی
| خواندن 5 دقیقه 08 اسفند 1401
انواع فینگرفود برای مهمانی عصرانه

وقتی حرف از مهمانی و دورهمی های دوستانه می شود، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشیم، آماده کردن مواردی برای پذیرایی از دوستانمان است.

فینگرفود یکی از بهترین انواع پذیرایی ها برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه است که هم به راحتی و با هزینه های بسیار کم می توانیم آن را آماده کنیم و هم اینکه برای پذیرایی بسیار مناسب و کاربردی است.

اگر به زودی مهمانی یا دورهمی به صرف عصرانه در پیش دارید، احتمالا دوست دارید که بدانید چه فینگرفودهایی را می توانید تهیه کنید تا بهترین تجربه را برای دوستان خودتان ایجاد کنید.

در این مقاله ما می خواهیم به شما انواع فینگرفود برای مهمانی عصرانه را معرفی کنیم و بگوییم که این فینگرفودها چه هستند و چطور می توانید آنها را آماده کنید تا در نهایت بتوانید مهمانی دوستانه و خوشمزه‌ای را ترتیب دهید و از دوستان و عزیزان خودتان به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنید.

اگر به دنبال این هستید که با انواع فینگرفود برای مهمانی عصرانه آشنا شوید، از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این مقاله با تاندوری همراه شوید و ما را همراهی کنید تا بهترین فینگرفودهای مناسب برای عصرانه را به شما معرفی کنیم.

 

فینگرفود برای مهمانی عصرانه

 

انواع فینگرفود برای مهمانی عصرانه

در ادامه این مقاله 13 نوع فینگرفود را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید هرکدام از این فینگرفودها را به صورت تکی یا به صورت ترکیبی آماده کرده و برای پذیرایی استفاده کنید.

تنها نکته ای که باید بدانید این است که حواستان باشد فینگرفودهایی که استفاده می کنید کاملا هماهنگ و مناسب باشد و از نظر طبع و مزه خیلی متفاوت نباشند تا بتوانید پذیرایی خوبی را داشته باشید.

1- پیتزا مینیاتوری:

یکی از بهترین انواع فینگرفود که برای همه نیز جذاب است، تهیه پیتزاهای مینیاتوری است. شما می توانید پیزا را در سایزهای بسیار کوچک که به اندازه یک لقمه باشند تهیه کنید و آنها را برای پذیرایی از مهمانان خودتان سرو کنید.

 

2- کلم بروکلی یا پیراشکی:

اگر مهمانان شما اهل غذاهای سالم هستند، می توانید کلم بروکلی را بپزید و با روغن زیتون و نمک ترکیب کنید و روی سیخ های کوچک بزنید تا مهمانان شما بتوانند از این فینگرفود سالم و خوشمزه استفاده کنند. همچنین انواع مدلهای پیراشکی مانند پیراشکی لهستانی نیز برای پذیرایی از مهمانان بسیار عالی هستند.

 

3- شیرینی های مینیاتوری:

مانند ایده پیتزای مینیاتوری، شما می توانید انواع شیرینی های مینیاتوری مانند شیرینی ماندل بولار را نیز تهیه کنید و آنها را برای مهمانان خودتان سرو کنید تا به همراه چای یا قهوه خودشان نوش جان کنند.

 

4- آجیل مخلوط:

آجیل نیز یکی از بهترین موارد برای پذیرایی از مهمانان است که می توانید به راحتی آن را تهیه کنید. شما می توانید آجیل های مختلف و محبوب را باهم ترکیب کرده و یک سینی خوشمزه و مقوی را آماده کنید تا برای پذیرایی از مهمانان خودتان از آن استفاده کنید.

 

5- کباب گوشت:

اگر از گوشت و کباب های گوشتی خوشتان می آید، این گزینه قطعا یکی از بهترین فینگرفودها برای شما خواهد بود. شما می توانید قطعه های گوشت را به صورت رول شده بپیچید و کباب کنید و سپس قطعات کباب شده را روی سیخ های کوچک بزنید تا مهمانان شما بتوانند این فینگرفود را خورده و از آن لذت ببرند. البته راه دیگری که می توانید انجام دهید این است که کباب را در همان لحظه آماده کنید تا خوردن آن لذت بخش تر باشد.

 

6- پاستا با سس خامه‌ای:

پاستا یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و کمتر کسی است که از این غذا خوشش نیاید. شما می توانید پاستا را با سس خامه‌ای، پنیر پارمزان و ادویه‌هایی مانند فلفل سیاه و کره تهیه کرده و سرو کنید.

البته برای اینکه فینگرفود باشد، باید سعی کنید پاستا را در ظرف های کوچک این غذا را سرو کنید تا خیلی سیر کننده نباشد.

 

سرو پاستا برای پذیرایی در مهمانی

 

7- کوفته تبریزی:

کوفته تبریزی یکی از غذاهای بسیار معروف است که احتمالا خیلی از ما ایرانیان آن را می شناسیم. شما می توانید کوفته‌هایی از گوشت چرخ کرده، سیب‌زمینی، پیاز و ادویه‌هایی مانند زردچوبه، زنجبیل و فلفل سیاه تهیه کرده و با سس گوجه‌فرنگی و رب گوجه‌فرنگی سرو کنید که هم خوشمزه و خوردنی هستند و هم فینگرفودی دست و دلبازانه خواهند بود.

 

8- مینی برگر:

همبرگر نیز یکی از انواع غذاهای محبوب و دوست داشتنی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می توانید همبرگر را در اندازه های کوچک برش داده و سپس نان های همبرگر کوچک را تهیه کنید که برای فینگرفود مناسب باشند.

سپس می توانید این همبرگرها را آماده کرده و برای پذیرایی از مهمانان خودتان از آنها استفاده کنید.

 

9- ناگت مرغ:

ناگت مرغ یک غذای آماده خوشمزه محسوب می شود و شما می توانید از خوردن این غذا لذت ببرید. آماده کردن ناگت نیز بسیار راحت است و به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. شما می توانید ناگت مرغ را با تکه‌هایی از نان تست و تخم‌مرغ تهیه کرده و با سس‌های مختلف مانند سس مایونز یا سس باربیکیو سرو کنید.

 

10- سوشی:

اگر می خواهید پذیرایی لاکچری از دوستان خودتان داشته باشید و فینگرفودی گران قیمت را آماده کنید، می توانید با استفاده از ماهی تازه، ادویه‌ها، انواع سبزیجات و نوشابه سوشی می‌توانید فینگرفودی خوشمزه و متفاوت برای مهمانی تهیه کنید.

 

فینگرفود سوشی

 

11- سالاد ماکارونی:

سالاد ماکارونی، یک میان وعده بسیار خوشمزه است که به راحتی نیز می توانید آن را تهیه کنید و دردسر زیادی برای درست کردن آن نخواهید داشت. شما می توانید مواد سالاد ماکارونی را تهیه کرده و آن را آماده کنید و سپس در ظرف های کوچک بریزید تا هرکسی بتواند براساس علاقه خودش از این خوراکی خوشمزه استفاده کند.

 

12- سالاد الویه:

سالاد الویه همیشه یکی از غذاهای راحت و بی دردسر است و برای فینگرفود نیز می توانید از آن استفاده کنید. شما می توانید سالاد الویه را آماده کرده و آن را در خمیر تارت آماده قرار دهید تا به اندازه یک لقمه خوشمزه شود.

سپس در یک ظرف لقمه های آماده را قرار دهید تا هرکسی بتواند از این غذای خوشمزه استفاده کند.

 

13- فینگرفود میوه:

معمولا در پذیرایی های خودمان از میوه استفاده می کنیم تا بتوانیم به راحتی از مهمانان خودمان پذیرایی کرده و به بهترین شکل ممکن میزبانی خودمان را انجام دهیم.

برای تهیه فینگرفود میوه، شاید کمی زحمتمان بیشتر شود اما قطعا این موضوع برای مهمانان بسیار خوشایند خواهد بود. شما می توانید میوه ها را به اندازه مکعب های کوچک برش بزنید و سپس آنها را روی سیخ های چوبی قرار دهید تا مهمانان بتوانند از این میوه ها استفاده کنند و دردسر پوست کندن و خرد کردن میوه را نداشته باشند.

البته جذاب ترین حالت این فینگرفود این است که از میوه هرفصل استفاده کنید تا هم خوشمزه تر باشد و هم بتوانید لذت بیشتری ببرید.

 

فینگرفود برای مهمانی عصرانه

 

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله در مورد انواع فینگرفود برای مهمانی عصرانه صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید برای مهمانی های دوستانه خودتان، فینگرفودهایی جذاب و دوست داشتنی را آماده کنید تا از مهمانان خودتان به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنید.

شاید ندانید که درست کردن فینگرفود و فروش آن به افرادی که می خواهند مهمانی های کوچک و بزرگی را ترتیب دهند، یکی از شغل های پولساز است و می تواند برای شما یک کسب و کار خانگی کوچک را ایجاد کند.

اگر به چنین مشاغلی علاقمند هستید و دوست دارید با انواع فینگرفود و روش کسب درآمد از آنها آشنا شوید، از شما دعوت می کنیم که حتما در دوره آموزشی انواع فینگرفود در سایت تاندوری شرکت کنید. در این دوره های آموزشی ما به صورت پروژه محور و مناسب بازار کار، به شما آموزش هایی را ارائه می دهیم تا بتوانید آموزش دیده و سریعا وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا با انواع فینگرفود برای مهمانی عصرانه آشنا شوید و بتوانید به راحتی این فینگرفودها را تهیه کرده و از آنها برای پذیرایی از مهمانان خودتان استفاده کنید.

برای شما