24. ساخت فروشگاه اینترنتی در قالب وب سایت از طرق دیجی فای (آموزش، مشاوره، ارسال و لجستیک، پرداخت آنلاین)

حدیث الیاسی
حدیث الیاسی
| خواندن 1 دقیقه 05 مهر 1401
24. ساخت فروشگاه اینترنتی در قالب وب سایت از طرق دیجی فای (آموزش، مشاوره، ارسال و لجستیک، پرداخت آنلاین)

یکی از مهم‌ترین مراحلی که در مسیر راه‌اندازی و رشد یک کسب و کار خانگی باید طی شود، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است.

شما تا ابد نمی‌توانید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید و بهتر است از یک جایی به بعد حرفه‌ای‌تر عمل کنید و به سمت افزایش فروش و افزایش درآمد خود حرکت کنید. این مرحله هم فقط با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، یعنی فروش از طریق وب سایت اتفاق می‌افتد.

بخش عمده‌ای از مشتریان شما تمایل دارند در یک بستر امن و مطمئن به لحاظ پرداختی (مانند درگاه پرداخت اینترنتی) و با سهولت و سرعت بیشتری خرید انجام دهند.

فرآیند سفارش از طریق دایرکت اینستاگرام و تایید از سمت شما و چک و تیک‌کردن با مشتری، دریافت شماره کارت و انجام کارت به کارت، مجددا تایید از سمت شما و… بسیار طولانی و از یک جایی به بعد غیر حرفه‌ای خواهد بود.

برای حل این مشکل فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شدند تا خرید و فروش در بستر اینترنت به راحتی هرچه تمام‌تر و با امنیت انجام شود.

از طرفی دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایت در حالت عادی دردسرهای خاص خودش را دارد و هزینه زیادی هم به لحاظ مالی و هم از بابت زمان و انرژی خواهد داشت.

اما راه حل نیز وجود دارد!

دیجی فای ، پلت‌فرم ایجاد فروشگاه اینترنتی است که به راحتی برای شما فروشگاه اینترنتی و شخصی‌سازی شده طراحی می‌کند و دیگر نیازی نیست شما خودتان اقدام به دریافت درگاه پرداخت کنید. فروشگاه اینترنتی شما درگاه پرداخت اینترنتی دارای اینماد نیز دارد و مشتری شما با خیال راحت به شما اطمینان کرده و سفارش خود را در وب سایت ثبت می‌کند، مبلغی که از قبل نوشته شده را پرداخت می‌کند، برای ارسال کالا روز مشخصی که قبلا خودتان در فروشگاه خود تنظیم کرده‌اید را انتخاب می‌کند و عملیات خرید به اتمام می‌رسد.

به این طریق هم در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی شده است و هم مشتری در یک بستر راحت و حرفه‌ای خرید خود را انجام خواخد داد.

برای آگاهی از نحوه دریافت فروشگاه اینترنتی دیجی فای می‌توانید از طریق این لینک، راهنمای کامل آن را مطالعه کنید.

برای شما