معرفی بهترین کیک های عصرانه

فهیمه شریفی
فهیمه شریفی
| خواندن 4 دقیقه 07 اسفند 1401
معرفی بهترین کیک های عصرانه

برای پذیرایی از مهمانان یا اعضای خانواده خود، شما می توانید انواع کیک های عصرانه را درست کنید و در کنار عزیزانتان نوش جان کنید. مدلهای مختلفی از کیک های عصرانه وجود دارند و شما می توانید بهترین و لذیذترین گزینه را برای پذیرایی از مهمانان خود انتخاب کنید. در این نوشته، با بیش از 10 نوع کیک عصرانه آشنا خواهید شد که طعمی خوشمزه و بافتی نرم دارند. اگر برای پذیرایی از مهمانان خود می خواهید کیک سرو کنید و در انتخاب طعم کیک سردرگم شده اید، از شما دعوت می کنیم در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

 

بهترین کیک های عصرانه

 

خوشمزه ترین و بهترین کیک های عصرانه برای پذیرایی از مهمانان

1- کیک موز: کیک موز با ترکیب موز و خامه، یکی از پرطرفدارترین کیک‌های عصرانه است که طعمی عالی و بافتی نرم دارد. خوردن یک برش از کیک موزی، مهمانان شما را پرانرژی و شاداب می کند و دورهمی شما را پرشورتر می کند.

2- کیک شکلاتی: کمتر کسی را می توان پیدا کرد که عاشق کیک شکلاتی نباشد! کیک شکلاتی با طعم فوق‌العاده شکلات، طرفداران بسیاری دارد و گزینه‌ای عالی برای پذیرایی از مهمانان است. شما می توانید کیک شکلاتی را به‌راحتی در منزل درست کنید. برای تزئین کیک شکلاتی هم می‌توانید از توت فرنگی، خامه، یا شکلات های رنگی کمک بگیرید.

کیک شکلاتی

 

3- کیک نارگیلی: بعد از درست کردن کیک نارگیلی، عطر و بوی نارگیل تمام فضای خانه شما را پر می کند و حسابی شما را برای خوردن یک برش کیک وسوسه خواهد کرد. کیک نارگیل با استفاده از پودر نارگیل، روغن نارگیل و کرم وانیلی درست می شود.

4- کیک آناناسی: کیک آناناسی با استفاده از میوه تازه آناناس و خامه درست می شود و یکی از خوشمزه ترین کیک های عصرانه است. کیک آناناسی از جمله کیکهایی است که هم بچه ها و هم بزرگترها عاشق طعم آن می شوند. تزئین کردن کیک آناناسی با میوه آناناس و خامه سفید، روی جذابیت و طعم این کیک تاثیر زیادی می گذارد.

5- کیک توت فرنگی: یکی دیگر از محبوب‌ترین کیک‌های عصرانه، کیک توت فرنگی است. کیک توت فرنگی با ترکیب توت فرنگی و خامه‌، طعم بسیار خوبی دارد و از جمله کیک های لاکچری برای پذیرایی از مهمانان محسوب می شود.

6- کیک کاراملی: کیک کاراملی بسیار خوشمزه و شیرین است و اکثر افراد، مزه آن را دوست دارند. لایه رویی کیک کاراملی با ترکیب کارامل و خامه تزئین می شود که زیبایی و جذابیت این کیک را چند برابر می کند.

7- کیک خرما: کیک خرما با استفاده از خرما، هل، دارچین و پودر بیکینگ ساخته می‌شود. شما می توانید گردو یا کشمش را هم به این کیک اضافه کنید تا ارزش غذایی آن بالاتر برود. پس از درست کردن کیک خرما، می توانید از پودر قهوه و خرما برای تزئین کیک استفاده کنید تا کیک عصرانه شما جذاب‌تر به نظر برسد.

8- کیک کدو حلوایی: اگر دوست دارید کیکی خوشمزه به رنگ نارنجی را برای مهمانان خود سرو کنید، می توانید کیک کدو حلوایی را در منزل درست کنید و آن را با گردو، بادام یا پودر دارچین تزئین کنید.

 

کیک لیمو

 

9- کیک لیمو:برای پذیرایی از مهمانان در فصل بهار و تابستان، آنها را به خوردن کیک لیمو دعوت کنید. کیک لیمو، کیکی خنک‌کننده و جذاب است که طعم ترش لیمو در آن به‌خوبی حس می شود. پس از درست کردن کیک لیمو، شما می توانید از برگ‌های سبز نعناع و پودر قند سفید برای تزئین کیک خود استفاده کنید تا حسابی جذاب‌تر شود.

10- کیک دارچینی: درست کردن کیک دارچینی بسیار راحت است و شما می توانید در مدت زمانی کوتاه، این کیک خوشمزه را در منزلتان تهیه کنید. برای درست کردن کیک دارچینی به مواد کیک، پودر گردو و دارچین نیاز دارید. برای خوشمزگی بیشتر کیک خود می توانید از برش های سیب یا پودر بادام نیز در این کیک استفاده کنید و سپس آن را روی میز پذیرایی خود قرار دهید.

11- کیک خامه ای:اگر دوست دارید که حسابی برای مهمانی خود سنگِ تمام بگذارید، می توانید کیک خامه‌ای وانیلی را در منزل درست کرده و برای مهمانان خود سرو کنید. در نوشته های قبلی تاندوری، روش درست کردن کیک خامه ای را به شما توضیح دادیم و حالا هم می توانید از این مطلب برای درست کردن کیک خامه ای خوشمزه و جذاب خود کمک بگیرید.

12- کیک قهوه:خوردن یک برش کیک قهوه با یک فنجان چای و قهوه، بسیار لذت بخش است و به افزایش انرژی و شادابی مهمانان شما کمک می کند. شما می توانید کیک قهوه را در منزل درست کرده و روی آن را با برش های توت فرنگی، موز یا شکلات تزئین کنید.

درست کردن کیک های عصرانه برای پذیرایی از مهمانان یا اعضای خانواده، یکی از کارهای لذت بخش دنیا است. شما می توانید انواع کیک های عصرانه را در منزل تهیه کرده و آن را با استفاده از پودر قند، شکلات، میوه های تازه، پودر پسته و مربا تزئین کنید. با این کار، هم در هزینه های خود صرفه‌جویی خواهید کرد و هم اینکه عشق و علاقه خود را به مهمانانتان نشان خواهید داد. علاوه بر کیک های معرفی شده، شما می توانید انواع پای سیب، تارت، کاپ کیک و… را برای پذیرایی از مهمانان خود درست کنید و با دیزاین عالی، برای مهمانان خود سرو کنید.

 

کیک های عصرانه

 

یک خبر خوب برای علاقه‌مندان به کیک پزی و شیرینی پزی

در سایت تاندوری، شما می توانید صفر تا صد پخت کیک و شیرینی را یاد بگیرید و انواع کیکها و شیرینی ها را به‌راحتی در منزل درست کنید. یکی از محبوب‌ترین آموزش‌ها در سایت تاندوری، آموزش پخت انواع کیک عصرانه است که توسط خانم ماندانا حسین زاده آموزش داده شده است. با شرکت در این دوره آموزشی، شما با روش درست کردن انواع چیزکیک، کیک سیب، ترافل و… آشنا خواهید شد و می توانید این خوراکی های خوشمزه را با هزینه کم در منزل درست کنید. حتی می توانید از راه پخت کیک های عصرانه و شیرینی های خوشمزه، شروع به کسب درآمد در منزل کنید.

حالا که با بهترین کیک های عصرانه آشنا شدید، می توانید طعم کیک عصرانه محبوب خود را راحت‌تر انتخاب کنید و با درست کردن این کیک های خوشمزه، جشن یا دورهمی خود را بهتر و جذاب‌تر برگزار کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می کنیم سایر مقالات تاندوری مانند طرز تهیه کنافه پنیری را بخوانید و با روش درست کردن خامه قنادی آشنا شوید.

 

برای شما