06. دریافت گواهی پایان دوره

حدیث الیاسی
حدیث الیاسی
| خواندن 1 دقیقه 02 مهر 1401
06. دریافت گواهی پایان دوره

توی قدم قبلی راجع‌به اهمیت یادگیری کامل و تخصصی برای شروع یک کسب‌وکار شخصی بهتون توضیح دادیم و گفتیم که یادگیری کامل، اهمیت خیلی زیادی تو درست‌کردن محصولات باکیفیت، خلاقانه و به‌صرفه داره و درنهایت شما رو به موفقیت و سوددهی می‌رسونه.

قدم بعد از یادگیری توی دوره‌های تاندوری، دریافت مدرک دوره‌‌ست. دوره‌های تاندوری، به‌صورت غیرحضوری هستن و شما بعد از اتمام هر آموزش، می‌تونید با انجام پروژه‌‌ای که مثل یک تکلیف برای دوره تعریف شده، مدرک گذروندن دوره دریافت کنین. اما این مدرک چرا اهمیت داره؟

اولین دلیل، برمی‌گرده به قدم قبلی و اهمیت یادگیری؛ شما وقتی مدرک گذروندن یک دوره رو دریافت می‌کنید، یعنی افراد دیگه‌ای هم تأیید کردن که شما، اون مهارت رو به‌دست آوردید و می‌تونید محصولات خوب و باکیفیتی، مثل محصولاتی که توی دوره‌تون یادگرفتید، تهیه کنید.

دلیل دوم هم اینه که داشتن مدرک تو زمینه‌ی تخصصی شما، اعتبار کارتون رو به‌طرز چشم‌گیری بیشتر می‌کنه و باعث می‌شه مشتری‌هاتون، با اعتماد بیشتری ازتون خرید کنن. به‌طور مثال می‌تونید از مدرک‌تون تو صفحه‌ی اینستاگرام کسب‌وکارتون و همین‌طور فروشگاه اینترنتی‌تون استفاده کنید تا اعتماد مشتری‌های بیشتری رو جلب کنید.

از طریق لینک پایین صفحه می‌تونید مدرک گذروندن دوره‌هاتون رو دریافت کنید.

برای شما