12. راه‌اندازی صفحه اینستاگرام شخصی‌سازی‌شده کسب و کار

حدیث الیاسی
حدیث الیاسی
| خواندن 1 دقیقه 02 مهر 1401
12. راه‌اندازی صفحه اینستاگرام شخصی‌سازی‌شده کسب و کار

اینستاگرام بهترین ابزار برای فروش محصولات شماست؛ بنابراین تو قدم هفتم، صفحه اینستاگرام‌ فروشگاه‌تون رو بسازید تا با روش‌های خلاقانه‌ای که این برنامه در اختیارتون قرار می‌ده، کسب‌وکارتون رو گسترش بدید.

برای ساختن حساب کاربری اینستاگرام، به ایمیل یا شماره موبایل احتیاج دارید. همین‌طور باید نام کاربری یا همون آیدی خودتون رو انتخاب کنید که باتوجه به اسم برندتون، اون رو وارد می‌کنید. بعد از ساختن صفحه، لوگویی که تو قدم‌های قبلی طراحی کردید رو برای عکس پروفایل‌تون انتخاب کنید تا همه بتونن کسب‌وکارتون رو با اون تصویر بشناسن.

اینستاگرام به شما این امکان رو می‌ده که تو قسمت بالای صفحه و زیر اسم، توضیحی درباره‌ی محتوای صفحه‌تون بدید و اگه وب‌سایت دارید، لینک اون ثبت کنید. یادتون باشه تعریفی که تو این قسمت ارائه می‌دید، نمای کلی کسب‌وکارتون رو نشون می‌ده؛ بنابراین سعی کنید نه خیلی زیاد و نه خیلی کم، مزایای کارتون رو معرفی کنید. یادتون باشه که باید صفحه‌تون رو به اکانت بیزنسی تغییر بدید. اگه نمی‌دونید چطوری، مرحله‌های زیر رو طی کنید:

Setting/ Account/ Switch to Professional Account

تمام مراحل بعدی رو رد کنید و روی گزینه Continue و Done کلیک کنید. تو این قسمت گزینه Business رو انتخاب و فعالیت خودتون رو شروع کنید.

از حالا به بعد شما می‌تونید به‌کمک اینستاگرام‌تون، ویترینی از محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دید رو در اختیار مخاطب‌های بی‌شماری قرار بدید و با تولید محتوای منظم و دقیق، روزبه‌روز مشتری‌های بیشتری جذب کنید.

برای شما